Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Zadnja sprememba: 30. 10. 2019

Podatki o podjetju

Mimateam d.o.o.
Milčinskega ulica 10
3000 Celje
Slovenija, EU
Matična številka: 7239467000
ID za DDV: SI87072483

Telefon: +386 (0)59 140 186
Email: support@vitta-smile.com

Podjetje je vpisano v poslovni in sodni register.
Smo zavezanci za DDV.
Osnovni kapital družbe: 18.100,00 €
Glavna dejavnost družbe po SKD: 26.110 – Proizvodnja elektronskih komponent
Datum vpisa pri registrskem organu: 27. 2. 2017, Okrožno sodišče v Celju, SRG 2017/7874

Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavnimi zakoni.

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani Vitta Smile, ki je dostopna na povezavi https://vitta-smile.si (v nadaljevanju ‘spletna stran’). Splošni pogoji poslovanja pa so dostopni na povezavi https://vitta-smile.si/terms-and-conditions/ (v nadaljevanju ‘splošni pogoji poslovanja’) in jo upravlja podjetje Mimateam, razvoj elektronike in programske opreme, d.o.o. kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ‘ponudnik’). Z nakupom izdelka na spletni strani ponudnika kupec sprejema in soglaša z vsemi določbami teh Splošnih pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s Politiko zasebnosti in varstvom osebnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov

Naša politika varovanja osebnih podatkov je podrobneje opisana na spletni strani Politika zasebnosti in varstvo osebnih podatkov.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko, druge podatke podjetja),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku/kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (email, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Vrste uporabnikov

Našo spletno stran in s tem povezane storitve lahko uporabljate brez registracije oz. ustvarjanja uporabniškega računa.

Naročilo in cene

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba in cene na spletni strani lahko večkrat ažurirajo in spreminjajo. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in ga ponudnik potrdi. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji dokončni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški in navodili kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

Nedovoljeno je poseganje v programsko kodo ali kakršnokoli drugo manipuliranje z vsebino spletne strani. V primeru odkritja takšne dejavnosti, oddano naročilo ne velja.

Dostava

Kupec je dolžan posredovati veljaven elektronski naslov (email) in druge zahtevane podatke, saj je le in samo tako možna uspešna komunikacija in prevzem kupljenih izdelkov. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. 

Dostava poteka preko ponudnikov DHL Ekspres (Slovenija), d.o.o. ali Pošta Slovenije d.o.o. Osebni prevzem je možen v poslovni enoti podjetja na naslovu Kidričeva ulica 24, 3000 Celje.

Za nakupe nad 75,00€ je poštnina brezplačna. Za naročila nižja od 75,00€ znaša plačilo stroškov pošiljanja 3,90€. Morebitni drugi stroški, ki lahko nastanejo pri spremembi/ah dostave za katero se kupec dogovarja neposredno z dostavno službo, niso zajeti v ceni pošiljanja.

Blago, naročeno na spletni strani, vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času po oddaji naročila.  Plačila, ki jih prejmemo ob delavnikih (od ponedeljka do petka) do 14. ure, bomo na navedeni naslov poslali še isti dan (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka samo na področju Slovenije, ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 10 dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, boste pošiljko lahko prevzeli na najbližji pošti. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Načini plačila

Omogočamo plačevanje z naslednjimi plačilnimi metodami:

  • plačilo s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro, Discover, American Express)
  • plačilo z računom PayPal
  • plačilo po predračunu
  • plačilo po povzetju

Ponudnik plačilnih metod je:

Plačila po povzetju ali po predračunu ne omogočamo, razen če gre za poseben dogovor (npr. nakup večjih količin izdelkov, nakup za podjetja ipd.). V tem primeru nas kontaktirajte na support@vitta-smile.com.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita ponudnik spletne strani in ponudnik plačilnih metod. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o kreditnih karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Pri nas je razumevanje kupčeve varnosti in skrb za kupca na zelo visoki ravni. Zagotavljamo, da so vse informacije in vsi kupčevi podatki, ki jih kupec posreduje na teh straneh, obravnavani in varovani po najvišjih standardih ter v skladu z veljavnimi zakonskimi določili.

Izdaja računa

Ponudnik po plačilu naročenih izdelkov in po končni obdelavi naročila kupcu pošlje račun, in sicer v pdf formatu na email kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Postopek nakupa

1. Izbira izdelka/ov: Pred oddajo naročila je na spletni strani potrebno izbrati želene izdelke. To kupec stori tako, da na prvi strani na povezavi https://vitta-smile.si izbere eno Vitta Smile ali družinski paket nato pa klikne na gumb “V KOŠARICO”.

2. Košarice oz. povzetek naročila: V košarico oz. na povzetek naročila je kupec preusmerjen avtomatično ob izvedbi koraka 1 tega postopka. Do košarice pa lahko kupec dostopa tudi preko povezave https://vitta-smile.si/cart/ v primeru, da košarica ni prazna. Tukaj lahko kupec pregleda izbrane izdelke ter jim ustrezno spremeni količino (z izborom količine iz spustnega seznama), doda nove izdelke (z izborom količine iz spustnega seznama) ali jih odstrani iz košarice (z izborom količine “0” iz spustnega seznama).

3. Blagajna:

Zadnji korak v postopku naročila je plačilo na blagajni spletne strani. Do blagajne vodi klik na gumb “NADALJUJ NA BLAGAJNO”. Na tej strani je kupcu še enkrat na voljo povzetek naročila, ki pa ga v tem koraku ne more spreminjati.

a) Podatki plačnika / Naslov za dostavo: Potrebno je še vpisati podatke plačnika, ki je hkrati lahko tudi naslov za dostavo, če kupec ne klikne na razdelek “Dostavi na drug naslov?”. Pri vnosu naslova se vpiše želeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od naslova plačnika.

b) Kuponi: Vnos kupona je mogoč s klikom na razdelek “Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos” kjer kupec vnese svoj kupon in ga potrdi s klikom na gumb “UNOVČI KUPON”. V kolikor je kupon veljaven se upošteva pri naročilu. Naenkrat je lahko aktiven samo en kupon. V sistemu sta avtomatično aktivna dva kupona, ki se aktivirata v kolikor kupec ob naročilu izdelkov izbere en izmed družinskih paketov oz. izbere več najmanj tri katerekoli izdelke.

b) Dostava: Pri izbiri dostave lahko kupec izberete dostavno službo (Pošta Slovenije d.o.o. ali drug poštni ponudnik, če je na voljo) s klikom na želeno dostavo. Cene med različnimi dostavnimi možnostmi se lahko razlikujejo. V kolikor je kupec upravičen do brezplačne poštnine je dostava mogoča samo preko Pošta Slovenije d.o.o. Kupec lahko izbere tudi možnost osebnega prevzema.

c) Način plačila: Pred zaključkom naročila mora kupec izbrati še način plačila. Načini plačila so opisani v razdelku “Načini plačila” v teh Splošnih pogojih poslovanja.

č) Zaključek naročila: Kupec zaključi naročilo tako, da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja ter klikom na gumb “ZAKLJUČI NAKUP”.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne strani ponudnika. Aktivno kodo lahko kupec pridobi na različne načine (oglasna sporočila, email, drugi mediji in promocije). Koda za popust prinaša različne ugodnosti, največkrat pa gre za popust. Vsaka koda je lahko časovno ali količinsko omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku ali količinah, sicer je neveljavna.

Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po emailu, da je naročilo sprejeto/potrjeno s podrobnostmi njegovega naročila.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov, ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave, pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Kupec je s prejetim obvestilom seznanjen, da ga bomo obvestili pred odpošiljanjem naročila o predvidenem roku dostave naročenega blaga. Kupca bomo o tem obvestili preko posredovanega email naslova.

Odstop od naročila pred dostavo

Če kupec po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko emaila na naslov support@vitta-smile.com, vendar le do trenutka pred odpošiljanjem naročenih izdelkov.

Pravica do odstopa od nakupa

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (support@vitta-smile.com) nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo je na voljo TUKAJ

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov: Mimateam d.o.o., Kidričeva ulica 24, 3000 Celje, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Kupec mora izdelek vrniti ponudniku nerabljen, nepoškodovan, zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Delna povračila kupnine niso na voljo. Primer: če ste naročili 4 izdelke, morate za vračilo kupnine vrniti vse 4 izdelke.

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun oz. kopijo računa za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Kupnina oz. vračilo plačila bo kupcu povrnjena po prejemu pošiljke ter ko ponudnik potrdi, da so bili vrnjeni izdelki v skladu s prejšnjim odstavkom. Vračilo plačila bo ponudnik opravil v 14 dneh od te potrditve.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na transakcijski račun kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

Po izvedbi vračila kupnine bo kupec prejel potrditveno sporočilo preko emaila.

Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumentacije (npr. kopija računa), ne obravnavamo.

Reklamacija / Garancija / Zamenjava izdelka z napako

Za pomoč pri reklamacijskem zahtevku / uveljavljanju garancije / zamenjavi izdelkov z napako je potrebno poslati sporočilo na support@vitta-smile.com. Obrazec, ki ga je potrebno obvezno izpolniti in priložiti, je na voljo TUKAJ.

Ponudnik je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z reklamacijskim zahtevkom / uveljavljanjem garancije / zamenjavo izdelkov, je strošek vračila.

Za uveljavljanje teh zahtevkov veljajo pogoji, ki so opisani na spletni strani Garancija.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Ponudnik odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake. Napaka je po ZVPot stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Če napaka ni sporna, bo ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodil kupčevemu zahtevku.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Komunikacija

Ponudnik lahko s kupcem stopi v stik preko sredstev komunikacij tudi na daljavo. Takšna sporočila bodo vsebovala najmanj naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, razen če gre za postopek obveščanja o nakupu
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • na željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Na obvestila/sporočila se kupec ob naročilu avtomatsko prijavi, lahko pa se kadarkoli odjavi na support@vitta-smile.com.

Nagradne igre

Ponudnik lahko prireja nagradne igre v različnih oblikah. V nagradnih igrah ponudnika lahko sodelujejo vsi uporabniki/kupci spletne strani in družbenih omrežij/profilov ponudnika, ki izpolnjujejo pogoje zapisane v teh pravilih, razen zaposleni v podjetju ponudnika ter njihovi ožji družinski člani.

Pogoji za sodelovanje v nagradnih igrah

V nagradnih igrah lahko sodelujejo:

  • polnoletne fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji,
  • tudi mladoletne osebe, vendar lahko nagrado prejmejo le na podlagi pisne odobritve staršev oz. zakonitega zastopnika.

Sodelujoči v nagradni igri sprejemajo te Splošne pogoje poslovanja in pravila nagradne igre, ki so vsakokrat objavljena pred začetkom posamezne nagradne igre.

Pravno obvestilo

Spletna stran ponudnika in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne strani. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni programi itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za nakup na spletni strani.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko in slovensko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko email naslova support@vitta-smile.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošne pogoje poslovanja dopolnjujejo naslednji dokumenti:


Splošni pogoji poslovanja veljajo do preklica.